studium coaching i nlp

International Association of NLP Institutes

Logowanie






Nie pamiętam hasła!


Firma licencjonowana przez najstarsze w kraju Polskie Stowarzyszenie NLP oraz Stowarzyszenie Trenerów NLP w Polsce.
Prowadzimy liczne kursy NLP oraz uczymy czym jest i jak wykorzystać Coaching, czyli narzędzie nastawione na przyszłość i osiąganie celów. Zajmujemy się następnującymi obszarami procesu coachingowego:
  • coaching kariery
  • coaching przywództwa
  • coaching dla czÅ‚onków zarzÄ…dów
  • coaching biznesowy
  • coaching życiowy


Szukaj
 

NLP i Coaching

Szkoła Mistrzów NLP i Coachingu R. Gąsierkiewicza - Kraków


ANALIZA RYNKU I STRATEGIA WPROWADZANIA NOWEGO PRODUKTU
Do kogo kierowany jest kurs:
Osoby zarzÄ…dzajÄ…ce firmÄ… i odpowiedzialne za przygotowanie i wprowadzenie na rynek nowego produktu (usÅ‚ugi); pracownicy dziaÅ‚ów marketingu, dziaÅ‚ów sprzedaży.

Do kogo kierowany jest kurs:
Osoby zarzÄ…dzajÄ…ce firmÄ… i odpowiedzialne za przygotowanie i wprowadzenie na rynek nowego produktu (usÅ‚ugi); pracownicy dziaÅ‚ów marketingu, dziaÅ‚ów sprzedaży.

Jak będą prowadzone zajęcia:
Wykłady, warsztaty, symulacje, ćwiczenia.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:
DziaÅ‚anie na nieznanym, nowym rynku zawsze wiąże siÄ™ z ryzykiem. UmiejÄ™tność przeprowadzenia analizy rynku pod kÄ…tem jego potrzeb, zmian, podatnoÅ›ci na nowe tendencje czy modÄ™ a także analiza konkurencji pozwolÄ… na zminimalizowanie tego ryzyka. Szkolenie ma na celu nauczenie uczestników posÅ‚ugiwania siÄ™ analizÄ… rynku jako narzÄ™dziem w dążeniu do odniesienia sukcesu w prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci - szczególnie przy wprowadzaniu nowego produktu.

Jakie umiejętności zdobędziesz:
* Rodzaje analiz marketingowych (SWOT, analiza klienta, analiza konkurencji).
* Wykorzystywanie wyników analizy do planowania rozwoju firmy.
* Opracowywanie planów wprowadzania nowych (produktów) usÅ‚ug.
* Wybór odpowiednich strategii.

Program szkolenia:
1. Omówienie najbardziej znanych analiz marketingowych.
2. Badania marketingowe.
3. ŹródÅ‚a informacji o rynku.
4. Planowanie badaÅ„ - czas, miejsce i grupa respondentów.
5. Proces kreowania nowego produktu.
6. Strategia wprowadzania nowego produktu.
7. Instrumenty wspierania sprzedaży.

Czas trwania: 2,5 dnia.

 
następny artykuł »