studium coaching i nlp

International Association of NLP Institutes

Logowanie






Nie pamiętam hasła!


Firma licencjonowana przez najstarsze w kraju Polskie Stowarzyszenie NLP oraz Stowarzyszenie Trenerów NLP w Polsce.
Prowadzimy liczne kursy NLP oraz uczymy czym jest i jak wykorzystać Coaching, czyli narzędzie nastawione na przyszłość i osiąganie celów. Zajmujemy się następnującymi obszarami procesu coachingowego:
  • coaching kariery
  • coaching przywództwa
  • coaching dla czÅ‚onków zarzÄ…dów
  • coaching biznesowy
  • coaching życiowy


Szukaj
 

NLP i Coaching

Szkoła Mistrzów NLP i Coachingu R. Gąsierkiewicza - Kraków


MARKETING z wykorzystaniem NLP i Coachingu
Do kogo kierowany jest kurs:
Menedżerowie maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstw, którzy chcÄ… poznać zasady rynkowe w Polsce, a tym samym chcÄ… mieć wpÅ‚yw na ksztaÅ‚t, cenÄ™, formy dystrybucji i cykl życia produktu.

Do kogo kierowany jest kurs:
Menedżerowie maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstw, którzy chcÄ… poznać zasady rynkowe w Polsce, a tym samym chcÄ… mieć wpÅ‚yw na ksztaÅ‚t, cenÄ™, formy dystrybucji i cykl życia produktu.

Jak będą prowadzone zajęcia:
Wykłady, warsztaty, ćwiczenia w grupach.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:
Szkolenie pozwoli menedżerom na prawidłowe wykorzystanie istniejących możliwości w dotarciu z produktem do największego możliwego sektora rynkowego. Szkolenie przyczyni się do rozwoju umiejętności wpływania na rynek tak, aby usługa/produkt firmy znalazł odbiorcę, koszty produkcji i dystrybucji były jak najniższe, a zyski na jak najwyższym poziomie.

Jakie umiejętności zdobędziesz:
* Marketingowa analiza rynku.
* Zarządzanie elementami marketingu poprzez znajdywanie najlepszego odbiorcy dla danego produktu we właściwym czasie.
* Przedłużanie cyklu życia produktu i czym są innowacje.
* Åšwiadome wykorzystywanie reguÅ‚ rynkowych do osiÄ…gniÄ™cia wÅ‚asnych celów-zysków.

Program szkolenia:
1. Zasady marketingu i ich ewolucja.
2. Specyfikacja produktu.
3. Określenie rynku.
4. Ceny i ich rola.
5. Zachowanie konsumenta na rynku.
6. Promocja.
7. Dystrybucja.
8. Plan marketingowy /ćwiczenia indywidualne/.

Czas trwania: 2,5 dnia.



http://coaching.szkola.pl/marketing-z-wykorzystaniem-coachingu-i-nlp/
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »