studium coaching i nlp

International Association of NLP Institutes

Logowanie






Nie pamiętam hasła!


Firma licencjonowana przez najstarsze w kraju Polskie Stowarzyszenie NLP oraz Stowarzyszenie Trenerów NLP w Polsce.
Prowadzimy liczne kursy NLP oraz uczymy czym jest i jak wykorzystać Coaching, czyli narzędzie nastawione na przyszłość i osiąganie celów. Zajmujemy się następnującymi obszarami procesu coachingowego:
  • coaching kariery
  • coaching przywództwa
  • coaching dla czÅ‚onków zarzÄ…dów
  • coaching biznesowy
  • coaching życiowy


Szukaj
 

NLP i Coaching

Szkoła Mistrzów NLP i Coachingu R. Gąsierkiewicza - Kraków


PLANOWANIE KAMPANII REKLAMOWEJ I TWORZENIE WIZERUNKU PRODUKTU
Do kogo kierowany jest kurs:
Osoby odpowiedzialne za dziaÅ‚ania marketingowe firmy, politykÄ™ sprzedaży, m.in. dyrektorzy ds. marketingu, pracownicy dziaÅ‚ów marketingu, menedżerowie handlowi.

Do kogo kierowany jest kurs:
Osoby odpowiedzialne za dziaÅ‚ania marketingowe firmy, politykÄ™ sprzedaży, m.in. dyrektorzy ds. marketingu, pracownicy dziaÅ‚ów marketingu, menedżerowie handlowi.

Jak będą prowadzone zajęcia:
Wykłady, warsztaty, symulacje, ćwiczenia.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:
Osoby prowadzÄ…ce wÅ‚asna firmÄ™ nie zawsze dysponujÄ… odpowiedniÄ… wiedzÄ… teoretycznÄ…, niezbÄ™dnÄ… do odniesienia sukcesu gospodarczego. UmiejÄ™tnoÅ›ci praktyczne i posiadane doÅ›wiadczenie sÄ… równie ważnym elementem zarzÄ…dzania. Jednak bez wiedzy teoretycznej o tym jak powinna wyglÄ…dać profesjonalnie zaplanowana kampania reklamowa i jak kreować wÅ‚aÅ›ciwy wizerunek wÅ‚asnej marki trudno jest walczyć z dużymi firmami zatrudniajÄ…cymi specjalistów z tych dziedzin.

Jakie umiejętności zdobędziesz:
* Opracowywanie i wdrożenie skutecznej kampanii reklamowej.
* SporzÄ…dzanie krótko- i dÅ‚ugookresowego planowania marketingowego.
* Kształtowanie wizerunku produktu (marki, usługi).
* Kreowanie potrzeb u potencjalnych nabywców.
* SporzÄ…dzanie analiz cyklu życiu produktu (usÅ‚ugi), przyczyn zmian w poszczególnych cyklach, doboru odpowiednich dziaÅ‚aÅ„ reklamowych uzależnionych od fazy życia.

Program szkolenia:
I. Skuteczna strategia i plan marketingowy - kampania reklamowa:
1. Strategia a plan; kto powinien sporządzić plan.
2. Elementy składowe planu marketingowego.
3. Planowanie krótkookresowe a planowanie dÅ‚ugookresowe.
4. Ewentualne problemy z wdrożeniem planu.
II. Wizerunek produktu:
1. Definicja produktu, jego klasyfikacja.
2. Znak handlowy, proces kreowania znaku handlowego.
3. Pojęcie nowego produktu.
4. Cykl życia produktu.
5. Analiza portfelowa.

Czas trwania: 2,5 dnia.



http://coaching.szkola.pl/planowanie-kampanii-reklamowej-i-tworzenie-wizerunku-produktu/
 
« poprzedni artykuł