Do kogo kierowany jest kurs: Menedżerowie wyższego i średniego szczebla, pragnący doskonalić umiejętności zarządzania i kierowania podległymi pracownikami.
Do kogo kierowany jest kurs: Menedżerowie wyższego i Å›redniego szczebla, pragnÄ…cy doskonalić umiejÄ™tnoÅ›ci zarzÄ…dzania i kierowania podlegÅ‚ymi pracownikami. Jak bÄ™dÄ… prowadzone zajÄ™cia: WykÅ‚ady, mini-wykÅ‚ady, praca grupowa, indywidualne rozwiÄ…zywanie problemów i testów, elementy gier kierowniczych, możliwa praca z kamerÄ…. Dlaczego warto wziąć udziaÅ‚ w szkoleniu: UmiejÄ™tność zarzÄ…dzania i kierowania ludźmi jest podstawowym elementem kompetencji każdego szefa /menedżera/. Decyduje w przeważajÄ…cej mierze o tym, w jaki sposób menedżer i pracownicy ukÅ‚adajÄ… wzajemne relacje oraz relacje z innymi ludźmi w pracy (np. z klientami). Jest instrumentem, który sÅ‚uży do stworzenia wiarygodnego obrazu wÅ‚asnej osoby; wpÅ‚ywa na efektywne zachowania innych i w koÅ„cu jest instrumentem do rozwiÄ…zywania sytuacji trudnych i konfliktowych w pracy. Jakie umiejÄ™tnoÅ›ci zdobÄ™dziesz: * ZwiÄ™kszenie zdolnoÅ›ci wpÅ‚ywania na zachowania innych. * Wzrost zaufania do samego siebie. * Uczenie siÄ™ pewnoÅ›ci siebie w czasie wystÄ…pieÅ„ publicznych i na forum grupy. * Poznanie różnych rodzajów konfliktów. * Nauczenie siÄ™ efektywnego zarzÄ…dzania sytuacjami trudnymi i konfliktami w pracy. * Poznanie różnych rodzajów osobowoÅ›ci a ich wpÅ‚ywu na preferowany sposób wykonywania pracy. Program szkolenia: 1. Kontakt psychologiczny w zarzÄ…dzaniu. 2. Osobowość a sposób wykonywania pracy. 3. Podstawy komunikacji interpersonalnej. 4. Indywidualny styl zarzÄ…dzania. 5. Odniesienie stylu zarzÄ…dzania do poziomu rozwoju pracownika. 6. Modele dyskusji przy rozwiÄ…zywaniu problemów. Czas trwania: 2 dni. |